دیگ گلاب گیری

دیگ عرق گیری اهواز

دیگ عرق گیری  مناسب و با کیفیت از ملزومات اساسی گرفتن عصاره و عرق گیاهان دارویی مختلف می باشد.امروزه هم استفاده از عرقیجات و دمنوش های مختلف در بین مردم محبوبیت زیادی  پیدا کرده است و خیلی ها برای درمان امراض مختلف به طب سنتی و عرقیجات گیاهی روی آورده اند.تهیه عرقیجات اصل و خالص دغدغه ای برای این دسته از افراد شده است و در این بین عده ای تمایل دارند خودشان عرق گیاهانی را که دوست دارند به صورت خانگی بگیرند تا از بهداشتی و طبیعی بودن آن اطمینان حاصل کنند.

دیگ عرق گیری که ما به شما پیشنهاد می کنیم، دیگ عرق گیری اهواز است که از جنس تمام استیل و بدون استفاده از لحیم کاری و قلع و سرب که سرطانزا و برای سلامتی مضر می باشد ساخته شده است.جنس دیگ عرق گیری یا دیگ گلاب گیری در کیفیت نهایی عرق به دست آمده بسیار تاثیر گذار است ، در جنس استیل به دلیل واکنش های شیمیایی کمتری که درون دیگ اتفاق می افتد،عرق بوی نامطبوع نمی گیرد و به مراتب عرق مرغوب تر و با کیفیت تری تولید می شود و همچنین،دیگ از جنس استیل از تجزیه اسانس گیاه جلوگیری خواهد کرد و نهایتا عرق معطری خواهیم داشت.

ویژگی های دیگ عرق گیری اهواز

دیگ عرق گیری اهواز  به دلیل بدنه استیل و آب بندی مناسب داخل دستگاه،هیچ گونه خیسی را پس نمی دهد وهیچ بخار و بویی در حین کار از دستگاه بیرون نمی زند، مکانیزم دیگ تقطیر بر اساس تبدیل مایع به بخار می باشد، در این مرحله بخار ایجاد شده به هیچ عنوان هدر نمی رود و کل بخار تولید شده به عرق تبدیل می شود.عرق گیری با سرعت بالا انجام می شود و در کمترین زمان ممکن،بیشترین مقدار عرق را به شما تحویل می دهد که بسیار شفاف و زلال است و هیچ گونه املاحی ندارد. دیگ عرق گیری از جنس استیل، ضد زنگ بوده و در ساخت آن از ورق ضخیم 6 استفاده شده است که باعث عمر و ماندگاری بیشتر دستگاه می شود.

دیگ عرق گیری اهواز،عرق گیری را در دمای پایین انجام می دهد.دمای پایین باعث می شود عمل تقطیر بهتر انجام شود و سرد شدن بخار حاصل از جوش آمدن آب و گیاه بهتر صورت گیرد که در نهایت منجر به عرق شفاف تر و خالص تری خواهد شد.

دیگ تقطیر،در ظرفیت و حجم های مختلف از سایز کوچک تا بزرگ موجود است تا همه نیاز های  مصرف کنندگان عزیز را پاسخگو باشد. دیگ عرق گیری اهواز کاربردی بسیار آسان دارد، به علم و مهارت خاصی نیاز ندارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.دستگاه بازدهی بالایی دارد و حتی سایز کوچک آن بیشترین مقدار عرق را تولید می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

دیگ عرق گیری اهواز را می توان به راحتی در منزل، مغازه و کارگاه راه اندازی کرد.عرق گیری می تواند یک منبع درآمد مناسب برای شما باشد چرا که نیاز به سرمایه زیاد و صرف هزینه های گزاف نیست و تنها با تهیه یک دیگ عرق گیری مرغوب و آشنایی مختصری با گیاهان دارویی می توانید کسب و کار خودتان را راه بیندازید و پس از مدتی، تجربه های لازم را کسب کنید وکار آفرین شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *