مایع شیشه شوی 20-درجه(2 لیتری)

499,999 تومان

ناموجود

شناسه محصول: 2840100301 دسته:

مایع شیشه شوی 20-درجه، یکی از محصولات اصلی برای شستشوی و پاک‌کردن شیشه‌ها و سطوح شیشه‌ای است. این مایع با ترکیبی از ترکیبات شیمیایی و افزودنی‌های مناسب، قدرت پاک‌کنندگی بالا و قابلیت حل کردن رسوبات را دارد. همچنین، به دلیل داشتن دمای مناسب برای استفاده، مایع شیشه شوی 20-درجه در فصل سرما نیز برای استفاده مناسب است.

این مایع با ابعاد 2 لیتری در بازار عرضه می‌شود که به اندازه کافی برای استفاده برای مدت زمان طولانی است. در نوع پلاستیکی و دارای درب پیچیده قابل باز و بسته شدن می‌باشد. همچنین، بسته بندی این محصول به گونه‌ای است که خروجی مایع به آرامی صورت می‌گیرد و هدر رفت مایع کمی دارد.

استفاده از مایع شیشه شوی 20-درجه برای پاک‌کردن سطوح شیشه‌ای، تمیز کردن سایش‌ها و رسوبات روی شیشه‌ها، باعث بهبود روشنایی سطح شیشه و در نتیجه افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود. همچنین، مایع شیشه شوی 20-درجه، از ایجاد خط و خش در سطح شیشه جلوگیری می‌کند و باعث بهبود دید در شرایط نامساعد آب و هوایی می‌شود.

در نهایت، استفاده از مایع شیشه شوی 20-درجه، یکی از راه‌های موثر برای پاک‌کردن و تمیز کردن سطوح شیشه‌ای است که در افزایش رانندگی ایمن و بهبود دید در شرایط نامساعد آب و هوایی بسیارموثر است. همچنین، با توجه به دمای مناسب برای استفاده، این مایع در فصل سرما نیز برای شستشوی شیشه‌ها مناسب است. از طرفی، بسته بندی محکم و مقاوم این مایع باعث می‌شود که مایع به خوبی درون بسته بندی حفظ شده و از دسترسی هوا و آلودگی‌های محیطی جلوگیری می‌شود. برای استفاده از این مایع، بهتر است قبل از شروع کار، سطح شیشه‌ای که قرار است پاک‌کنیم را با آب بشوییم تا از خاک و گرد و غبار پاک شود. سپس، مایع را روی سطح شیشه ریخته و با یک دستمال نرم و تمیز، آن را به طور دقیق پاک کنید. پس از این کار، با استفاده از یک دستمال خشک و تمیز، سطح شیشه را خشک کنید تا نشان‌های آب روی آن نماند.

به طور کلی، استفاده از مایع شیشه شوی 20-درجه برای پاک‌کردن و تمیز کردن سطوح شیشه‌ای، یک راه‌حل سریع و موثر برای بهبود روشنایی و رانندگی ایمن‌تر است. همچنین، این مایع با داشتن دمای مناسب برای استفاده، در فصل سرد و آب و هوای نامساعد نیز به کار می‌رود و با بسته‌بندی محکم خود، از خطرات محیطی جلوگیری می‌کند

حمل و نقل کالا

پولی میل لنگ-موتورXU7JP4

3,136,000 تومان
پولی میل لنگ موتور XU7JP4، یکی از قطعات مهم در موتورهای اتومبیل می باشد. این قطعه برای ایجاد ارتباط بین

رادیاتورآب موتور206-207باموتورTU5JP4وگیربکس اتوماتیک AL4

8,064,000 تومان
رادیاتور آب موتور 206-207 با موتور TU5JP4 و گیربکس اتوماتیک AL4، یکی از اجزای مهم سیستم خنک کننده‌ی موتور در

پیچ چرخ

336,000 تومان
پیچ چرخ یکی از اجزای مهم سیستم های حرکتی خودروها و دوچرخه ها است که به شکل پیچیده ای طراحی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع شیشه شوی 20-درجه(2 لیتری)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی