دیگ گلاب گیری

دیگ عرق گیری بندر عباس

دیگ عرق گیری بندر عباس به شما در گرفتن گلاب و عرقیجات سالم و با کیفیت کمک می کند.امروزه خواص درمانی گیاهان توسط پزشکان طب سنتی ثابت شده و عرقیجات گیاهی جای خود را در سبد خرید خانواده ها باز کرده است، ولی با توجه به محصولات تقلبی و مشابه فراوانی که در بازار وجود دارد و سلامت افراد و خانواده ها را با خطر جدی روبرو می کند، تهیه گلاب و یا عرق گیاهی طبیعی و خالص کار بسیار مشگلی است.گاهی در ترکیب این محصولات از اسانس شیمیایی استفاده شده است ،یعنی حتی اسانس آن حاصل اسانس گیری گیاه نیست و فقط عطر آن را دارد. تشخیص عرق گیاهی و یا گلاب تقلبی از اصل آن با دستگاه های پیشرفته میسر است، اما در حالت کلی عرق و یا گلاب با بوی تند غیر طبیعی و قیمت ارزان تقلبی است.اگر تصمیم دارید برای خودتان عرق گیری کنید و یا از مشتری سفارش بگیرید، دیگ عرق گیری بندر عباس گزینه مناسبی برای شماست.

دیگ عرق گیری بندر عباس از جنس استیل می باشد که به دلیل آب بندی مناسب داخلی بدنه  و نبودن منفذ و روزنه ای ، بخارات به وجود آمده راهی به بیرون ندارد و هدر نمی رود و تماما به عرق گیاه و یا گلاب تبدیل می شود.این دیگ عرق گیری  هنگام کار کردن ، بو و بخار و همچنین هیچ خیسی پس نمی دهد.خوب است بدانید که جنس دیگ روی کیفیت عرق گیاه ،تاثیر مستقیم می گذارد و جنس استیل این دیگ باعث می شود که درجه خلوص عرق بالاتر باشد و از تجزیه اسانس گیاه جلوگیری شود و در نتیجه عرق معطری داریم.

دیگ گلاب گیری از جنس استیل ،فاقد مواد سرطانزا و مضر برای سلامتی است و در ترکیب مواد اولیه اش فلزاتی مانند قلع و سرب که کیفیت پایینی دارند به کار نرفته است. استیل، فلز مقاوم تری از دیگر فلزات است و در مقابل عواملی مثل ضربه و حرارت آسیب پذیری کمتری دارد.

چگونگی دما در دیگ عرق گیری بندر عباس

در دیگ عرق گیری بندر عباس کل فرایند عرق گیری در دمای پایین انجام می گیرد و حرارت، پایین و محیط سرد است. چرا که عرق گیری در دمای پایین، کیفیت عمل خنک کردن و تقطیر را که به معنای تبدیل بخار به مایع پس از جوش آمدن مخلوط آب و گیاه می باشد را بهتر می کند و عرق کاملا سرد و شفاف و با اسانس بیشتر،  از خروجی دستگاه بیرون می آید.

نحوه کار با این دیگ تقطیر بسیار آسان است و هر کسی با هر سطح  مهارت و دانشی که دارد می تواند از این دیگ استفاده کند.دیگ عرقگیری بندر عباس در سایز و حجم های گوناگون طراحی و عرضه شده است تا افراد بتوانند به راحتی دیگ گلاب گیری که مورد نیازشان است را انتخاب نمایند.

اگر به عرق گیری و گیاهان دارویی که در طبیعت وجود دارد علاقمند هستید و آشنایی مختصری با خواص گیاهان دارید، می توانید به این کار به عنوان یک فرصت شغلی نگاه کنید که سرمایه اولیه زیاد لازم ندارد و می تواند منبع در آمد مناسبی برایتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *