دیگ گلاب گیری

خرید دیگ عرق گیری تهران

اگر قصد خرید دیگ عرق گیری تهران دارید، این اطلاعات در خرید بهتر به شما کمک می کند. مصرف دارو های شیمیایی گاهی اعتیاد آور و دارای عوارض جانبی بسیار می باشد. با افزایش اطلاعات عمومی در این زمینه، بسیاری از مردم بیشتر به طب سنتی و داروهای گیاهی تمایل دارند. گاهی سرعت بالای تسکین دهندگی دارو های شیمیایی باعث می شود که به مضرات آن توجهی نداشته باشند. تأثیر داروهای گیاهی بر روی افراد مختلف متفاوت است. مصرف بعضی از آن ها حتما باید با تجویز پزشک و متخصص طب سنتی انجام بگیرد. تحقیقات نشان داده است که عرقیات گیاهی می تواند ۷۰ درصد از بیماران را درمان کند. پس با خرید دیگ عرق گیری تهران به خود و اطرافیان در این مورد کمک کنید. آمار ها بیان کننده ی فروش بالای انواع دارو های گیاهی از جمله عرقیات گیاهی برای مصارف خانگی و صنعتی  است.

 

دیگ عرق گیری تهران

 

چگونگی کار با دیگ عرق گیری تهران

دیگ های عرق گیری با برق یا گاز کار می کنند. آن ها جنس های مختلفی مانند آلومینیوم، مس یا استیل دارند اما دیگ عرق گیری تمام استیل از بقیه بهتر است. این دیگ ها در کارخانجات، عطاری ها و خانه در ابعاد و حجم های متفاوت به کار برده می شوند. توسط دیگ عرق گیری تهران می توان انواع عرقیات مانند آویشن، نعنا.، بابونه، مرزنجوش، کاسنی و … را به راحتی به دست آورد. امکان تنظیم برج تقطیر در این دیگ ها وجود دارد. اگر عمودی باشد، عرق کیفیت مطلوب تری دارد اما در حالت افقی سریع تر انجام می شود.  عرق از جوشاندن یک گیاه در آب و سرد کردن بخارات حاصل تولید می شود. این کار به صورت صنعتی یا سنتی انجام می شود. روش سنتی سخت تر است و امکان ورود آلودگی ها به داخل آن بیشتر می شود و عرق ناخالص می شود. استفاده از دیگ عرق گیری تهران ایمن تر و بهداشتی تر است. در این دیگ ها آب و گیاه به صورت خودکار به جوش آمده و بخارات سرد می شوند. کار با این دستگاه برای همه ی افراد راحت است. بعد از عمل تقطیر، عرق یا گلاب پاستوریزه شده، وارد مرحله بسته بندی می شود. خنک بودن عرق و فرایند  عرق گیری در کیفیت محصول اثر مطلوب دارد.

 

کیفبت عرقیات گیاهی

در دیگ هایی که با لحیم کاری به وجود آمده اند، از سرب و قلع استفاده می شود. این ها موادی گران قیمت هستند و هزینه ساخت دیگ را بدون اینکه فایده ای داشته باشند، بالا می برد. قلع گران تر از سرب و کمیاب تر است. احتمال سرطان زایی برای این هر دو ماده اثبات شده است. با توجه به این که در فرایند عرق گیری یا گلاب گیری دما تا نقطه جوش به شدت بالا می رود تا بخار به دست بیاید، دمای بالا بر جنس دیگ اثر گذاشته و باعث می شود تا ترکیباتی از مواد مضر آزاد شود. وزارت بهداشت و درمان و همین طور سازمان غذا و دارو در طی بازدید های دوره ای از محصولات نمونه گیری کرده و به آزمایشگاه می فرستند. استفاده از دیگ گلاب گیری یا دیگ عرق گیری تهران از جنس تماما استیل و دارای اگزوز می تواند گزینه خوبی برای تولید عرق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *